BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

MY FRIENDS FOREVER


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, September 20, 2015

Menunggu Maghrib

Besok hari Isnin and ade kuliah. Sementara tengah tak busy ni nak potpet jap. Aku tinggal kat kolej kediaman 1 iaitu dalam usim. Setiap hari kepanasan kalau baring atas katil sebab kipas nye bukan kene katil tapi kene simen. Even dah bukak laju mana pon kipas tetap rasa panas. Dugaan2. Kekadang kalau dah panas sangat tido je atas lantai hah. Roommate aku Mai setiap hari tido bawah. Hahaha. Memang dia conquer la lantai. Hahahahaha. Aku kekadang je tidur lantai. Selagi boleh tahan kepanasan tidurlah atas katil.

Malam ni nak pergi jogging kat pavilion. Is it weird? Sebab dah banyak kali kot jogging kat pavi memalam. Best and puas jogging memalam sebab gelap and tak ramai orang and lagi satu sejuk. Setakat ni rekod aku jogging tanpa henti adalah sebanyak 3 lap. InsyaAllah malam ni kalau boleh nak 5 lap tanpa henti. Nak bina stamina ni. Lagi satu, nanti suksis ade latihan fizikal kene lari. Sebab itulah kene praktis dari awal. Heeee~

Itu sahaja dari saya. Assalamualaikum~

No comments:

Post a Comment