BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

MY FRIENDS FOREVER


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, September 20, 2015

Oh Male Model...

Assalamualaikum...
Hari ini aku ada 3 kelas. Pukul 8 pagi sampai pukul 10 ada kelas algebra. Tapi kelas nye sekejap je sebab tajuk hari ni kitorang belajar sangat sikit dan kite dah pernah belajar masa tamhidi and sekolah menengah dulu. Tajuk set. Ingat tak? Hahahahah. Dalam pukul 9 dah habes kelas. Sekarang ni ada gap masa untuk kelas seterusnya iaitu pada pukul 3 sampai 4 petang. Lama kan. Tengah boring ni tu yang rasa nak mengupdate. Haha. Jap lagi katanya ada perjumpaan pelajar financial math dari 4th year sampai 1st year. Nak bincang pasal family day kitorang bulan depan. Katenye buat kat kalumpang Selangor. First time dengar Kalumpang kot. Selama ni tak tahu pun wujudnya Kalumpang. Haha
. Baru baru ni kan, aku obses dengan model lelaki la. Hahaha. Ini pengaruh Taylor Swift la ni. Kebanyakan video taylor swift banyak yg hero nye model. So aku terpengaruh la. Hensem2 kot hero dalam video taylor swift. Salah satunya yang dalam video Blank Space. Sumpah handsome nak mati. Hahaha. Rasanya sampai sini kot. Bawah ni gambar2 model lelaki yang aku stalk and ade yang jadi wallpaper fon aku. Hahaha.

No comments:

Post a Comment