BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

MY FRIENDS FOREVER


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, September 23, 2015

Pagi Raya Aidiladha

Assalamualaikum,

Hari ini adalah Hari Raya Aidiladha. Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha! Kepada yang di perantauan juga saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha khasnya untuk kakak saya. Kakak saya tak balik raya ni, dia raya rumah makcik kami. Well, everything is going well. Semalam malam baru sampai kampung dari usim. Alhamdulillah selamat sampai. Pagi ini agak sedih sebab tadi ada family arguing antara pakcik dengan makcik. Rasa nak nangis pon ada sebab rasa bersalah dengar mereka bergaduh. Hmmmmm. Alhamdulillah dah reda pergaduhan ini. Abah aku sebolehnya nak redakan pergaduhan ni. Bagus abah. Sayang abah. Anyway, while waiting for the guys to come back from solat raya, I'm hearing khutbah raya kat tv alhijrah. Tajuknya korban sebaik-baiknya kalau tak silap. Okay, so I'm gonna end this here. Selamat Hari Raya semuanya!

No comments:

Post a Comment